wtorek, 15 kwietnia 2014

#Cześć




Cześć :)

Nie za bardzo wiem, jak i od czego powinnam zacząć ...

Postanowiłam, że założę bloga, ale nie chciałam i nie chce, żeby to był zwykły blog.
Co mam na myśli ? A więc tak, od dłuższego czasu prowadzę tumblra, obserwuję wiele osób, regularnie przeglądam wiele blogów, za każdym razem zastanawiam się jakie problemy mają ludzie, którzy udostępniają dany obrazek, jak się czują itp.
Niedawno również zaczęłam oglądać filmy na youtub'e. Wiele osób mówi o swojej historii, ostrzega przed popełnieniem błędu.
Pisząc błąd mam na myśli cięcie się.
Opowiadają jak to się zaczęło i jak trudno jest przestać to robić.
Każdy taki film daję naprawdę dużo do myślenia, zaczęłam się zastanawiać
-kim jest dana osoba?
 -ile ma lat ?    
-dlaczego zaczęła to robić ?

         Chciałam poznać każdą historię i pomóc każdej osobie, ale jak ?
 Co mogłam zrobić ? Siedzieć bezczynnie i 'patrzeć' jak z minuty na minute ktoś ginie?
 Myślałam naprawdę dużo i doszłam do wniosku, że założenie bloga będzie chyba najlepszym rozwiązaniem!
 Mam zamiar pomagać każdemu z Was, dać z siebie wszystko i po prostu być z Wami !
Mam nadzieję, że spodoba się Wam mój pomysł i będziecie pisać ( na dole w komentarzach) jakie macie problemy i o czym chcecie notkę !

Pozdrawiam z całego serca i czekam na propozycję 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz